Nog maar 1 week_ - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lissy Veld - WaarBenJij.nu Nog maar 1 week_ - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lissy Veld - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 week_

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lissy

25 Mei 2008 | Suriname, Paramaribo

19-05-08 t/m 25-05-08

Hooi allemaal,

Hier een van mijn laatste berichtjes.. Pff.. Het einde komt nu echt dichtbij ..
Hier gaat het allemaal nog steeds goed… Met jullie ook?
Gelukkig voel ik me alweer veel beter dan vorige week..
Ik zal weer even een stukje schrijven over afgelopen week.. Mijn laatste week stage ..

Maandag, dinsdag en woensdag kwam mijn lieve collega mij weer ophalen :) Echt lief..

Maandag heb ik natuurlijk weer gesport.. Van te voren weer lekker noodles gegeten.. Ik wist nooit dat dat eigenlijk best lekker is.. En daarna ben ik lekker op tijd gaan slapen..

Dinsdag was ik weer helemaal niet lekker.. Op stage wilde ze ook dat ik naar huis ging.. Mja.. Dat wilde ik natuurlijk niet.. Uiteindelijk ben ik toen om 13.00uur naar huis gegaan.. En heb toen thuis nog even lekker kunnen slapen.. ’S avonds hebben we met Joey, Ties, Eline en Hyke bij Zuz&Zo gegeten.. Erg lekker.. Maar na het eten ben ik snel naar huis gegaan omdat ik erg last had van hoestbuien.. Daardoor heb ik die nacht ook erg slecht geslapen :S.. Ik stikte bijna in mijn hoest..

Woensdag kreeg ik een kadootje van een collega (Zr. Djojo) Echt heel erg lief.. Dat had helemaal niet gehoeven.. ’S avonds hebben we zelf gekookt..

Donderdag was de laatste stagedag.. Dit was echt een rare dag.. Maar wel ontzettend gezellig.. Ik ben nog even met iedereen op de foto geweest :).. Ik mocht zelfs op de foto met de kindjes :) Echt leuk.. Ook heb ik wat foto’s gemaakt van het ziekenhuis en de afdeling.. Rond 13.00uur hadden we onze eindevaluatie.. Dit was wel een gezellig gesprek.. En het was leuk om te horen dat ze tevreden over me waren.. :)..
Voordat ik naar huis ging kreeg ik van iedereen een knuffel en ook nog een lief kaartje.. Zelfs kreeg ik nog een kadootje van de keukenzuster.. (Zr. Kromoredjo) :) Zoo lief..
Toen ik samen met Daphne naar de fiets liep.. Moest ik toch wel even huilen.. Ik hou echt niet van afscheid nemen..
’S avonds heb ik weer gesport en daarna met Daphne lekker gegeten bij Warung Latoya :)..

Vrijdag ben ik even naar de winkel geweest en ben ik begonnen met aantekeningen uittypen voor een collega (Zr. Pinas).. Dit had ik namelijk beloofd.. En ga ik volgende week nog even langsbrengen op de afdeling.. ’S avonds hebben we met Klaartje, Eline, Susan en Hyke bij Mirosso gegeten.. Hmm Erg lekker weer :).. Daarna zijn we nog gezellig bij La Caff geweest..
Het was echt super druk.. Maar dat was echt gezellig.. En wat nog grappig was.. Ik stond daar ineens met familie :P Haha.. Nu zullen jullie wel denken.. Wie dan?!.. Naja.. Ik kende ze eigenlijk ook niet :P haha.. Maar ik had al wel van me moeder gehoord dat ze er zouden zijn.. Mja.. Die kans is dan natuurlijk wel klein dat je elkaar tegenkomt..
Leontien en Wim.. Kinderen van de zus van mijn opa.. jaja.. Snappen jullie hem?! Een nichtje en een neefje van mijn moeder dus ;) Haha.. Leontien had op mijn waarbenjij.nu gekeken en toen zag ze me ineens staan.. Echt leuk.. Als ze dat dus niet gedaan had.. Had ik nooit geweten dat dat Leontien en Wim waren :P..

Zaterdag was Nori jarig.. Daphne en ik hadden ‘s nachts het huis nog versierd met slingers en ballonnen.. Dit vond ze wel een leuke verassing.. De rest van de dag hebben we lekker in de tuin gelegen.. Het was namelijk super mooi weer :)..
’S avonds zijn we met Hyke, Klaartje en Eline gaan wokken.. Dit was ook weer heerlijk en erg gezellig.. Tijdens het eten gaven we Nori haar kadootje (een hele mooie ketting).. Gelukkig vond ze het leuk..
Daarna zijn we nog naar Collie Buddz live at Flamboyant park geweest.. hier hadden we kaartjes voor gekocht.. Maar helaas viel het wel een beetje tegen.. Er hing niet echt een gezellige sfeer en de muziek stond veel te hard.. Ik heb evengoed kunnen genieten van de dansende Surinamers :).. En zelf ook even lekker kunnen dansen.. Maar we waren wel weer op tijd thuis..

Zondag heb ik eerst even lekker uitgeslapen.. En daarna ben ik lekker met mijn luie kont in de zon gaan liggen.. :P.. Want het was weer heerlijk weer.. ’S avonds hebben we met Joey, Ties, Hyke, Klaartje en Eline Roti gegeten bij Roopram.. We wilde eigenlijk naar de Joosje.. Mja.. Die was dicht..
Daarna hebben we nog gezellig wat gedronken bij T Vat..

Zooo.. Dat was het wel weer denk ik..

Ik ga de laatste week nog lekker genieten hier.. Pff.. Echt wel een gek idee.. Jullie moeten niet denken dat ik geen zin heb om jullie allemaal weer te zien hoor.. Maar ga het hier gewoon onwijs missen..

Tot snel..

Dikke (K)..

ps. Volgende week mijn laatste berichtje vanuit Suriname.. ..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lissy

Zoals jullie allemaal wel weten,, Ga ik 4 maandjes stage lopen in een ziekenhuis in Suriname :D,, In de stad Paramaribo,, Omdat ik best lang weg ben,, En jullie allemaal een beetje op de hoogte wil houden van alles,, Heb ik deze site,,

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 22222

Voorgaande reizen:

23 Januari 2008 - 01 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: