Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lissy Veld - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lissy Veld - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Zoals jullie allemaal wel weten,,
Ga ik 4 maandjes stage lopen in een ziekenhuis in Suriname :D,,
In de stad Paramaribo,,
Omdat ik best lang weg ben,, En jullie allemaal een beetje op de hoogte wil houden van alles,, Heb ik deze site,,

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2008

Weer thuis_

31 Mei 2008

De laatste week_ :(_

25 Mei 2008

Nog maar 1 week_

20 Mei 2008

Nog maar 2 weken_

13 Mei 2008

Nog maar 3 weken_
Lissy

Zoals jullie allemaal wel weten,, Ga ik 4 maandjes stage lopen in een ziekenhuis in Suriname :D,, In de stad Paramaribo,, Omdat ik best lang weg ben,, En jullie allemaal een beetje op de hoogte wil houden van alles,, Heb ik deze site,,

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 22222

Voorgaande reizen:

23 Januari 2008 - 01 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: