Suriname Here I Come,, - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Lissy Veld - WaarBenJij.nu Suriname Here I Come,, - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Lissy Veld - WaarBenJij.nu

Suriname Here I Come,,

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lissy

24 November 2007 | Nederland, Hoorn

Hooi allemaal,,
Dit is alvast een voorproefje,, :P,,
Even kijken of het werkt,,
Ik wil jullie namelijk allemaal op de hoogte houden als ik in Suriname zit ;),,
Dikke kus,,

  • 24 November 2007 - 12:48

    Vivien:

    hij doet het hoor liss!

    dikke kus.xx

  • 24 November 2007 - 16:19

    Els:

    Hoi lissy! Hij doet het ;)
    Ik heb ook een waarbenjij site, ik zal je wel ff de site en het wachtwoord mailen :)
    Alvast heel veel succes in Suriname..! En ik zie je weer als.. We terug zijn ;)
    Ik vertrek morgen al :O gaat echt snel..
    Naja, spreek je!
    Liefs, Els

  • 24 November 2007 - 16:20

    Henriette:

    Zelfs met onzeouwe computer ontvang ik jouwbericht!

    Groetjes

  • 24 November 2007 - 16:28

    Marian:

    Heeey Liss!!
    Ik ga je volgen hoor. Hoop dat je net zon leuke tijd gaat krijgen als wat ik gehad heb!! Het was voor mij een tijd om nooit te vergeten, en aangezien jij naar Surina gaat, denk ik dat het voor jouw ook zeker goed komt!! Liefs Marian

  • 24 November 2007 - 19:48

    Jolien:

    Hee meid,

    Het werkt prima zo te zien. Ik ga je volgen hoor! Ik hoop dat je een gave tijd tegemoed gaat daar!!
    Liefs, Jolien

  • 25 November 2007 - 07:24

    Hans:

    werkt perfect. groetjes.

  • 25 November 2007 - 10:03

    Jos Joosten:

    Hoi Lissy
    het is dus gelukt het bericht te openen
    Ben erg benieuwd hoe je het daar vindt in Suriname
    Groetjes
    Jos

  • 25 November 2007 - 10:33

    Nicole:

    Heey lissy!

    Wat leuk dat je ons allemaal op de hoogte ga houden! Ik ben erg benieuwd wat jullie in suriname allemaal gaan beleven!! Nog ff en dan is het zover!!

    Liefs Xxx Nicole

  • 25 November 2007 - 20:20

    Jitske**:

    Hey Meis
    Ik ga je zeker volgen.En we gaan msn en skype. Heel veel plezier en geniet er van.
    Spreek je gouw.
    kuskus
    Groetjes Jitske

  • 25 November 2007 - 21:00

    Mama (petra):

    Lieve Lis,Het wordt nu toch wel echt!!xx

  • 25 November 2007 - 22:31

    Nic0le:

    hey lissy!
    wat ga je doen in dat zonnige land? lkkr bruin bakken?(H)

    xxx Nic0le
    wat je ook gaat doen ik wens je iig veel plezier!

  • 26 November 2007 - 07:24

    Jan Koppes:

    Leuk om ons op deze manier op de hoogte te houden. De verpleegkundigen kennen jouw nog goed. Ik zal wanneer ik een bericht van je ontvang dit uitprinten voor ons team. Wanneer je dit liever niet wilt verneem ik het graag.
    groeten,

    Jan Koppes

  • 26 November 2007 - 08:09

    Cees:

    Veel succes in Suriname

  • 26 November 2007 - 10:22

    Irma:

    Het werkt!!


  • 26 November 2007 - 18:54

    Fiona:

    ik heb het ook kunnen openen, en hoop net als de andere dat je een leuke tijd krijgt in Suriname.
    ik hoop ook dat je er veel zult leren en dat het een mooie ervaring mag zijn.

    xxx Fiona

  • 27 November 2007 - 18:33

    Yvonne:

    Hee meid:D
    Spannend hoor voor je :D maar wel super leuk!
    Ik ga je zeker volgen hoor want ik ben erg benieuwd hoe het daar aan toe gaat allemaal:D
    Nou ik spreek je snel weer!

    xx Yvonne

  • 27 November 2007 - 20:59

    Jasper:

    nou lisss ik dnek kijk ook maar even ik spreek je zoo ie zoo nog ik hoorn ;) en alvast suk6 daar he gr dukke kus jappie (K)(K)

  • 28 November 2007 - 15:17

    Ilse:

    Hee Meid!
    Leuk dat je een site hebt.. Ik hoop dat je een top tijd krijgt in Suriname. EN dat je net zoveel mee gaat maken als wij in Belgie. Ik zal je site in de gaten houden, ben erg benieuwd hoe het bij jullie zal gaan.
    Groetjes Ilse

  • 28 November 2007 - 17:23

    Annelies:

    Hey Lissy!

    Ik zal me best doen om je te volgen. Hoop dat je net zo'n super gave tijd heb als wij in België hadden! Heel veel plezier!! :D

    Kus Annelies

  • 11 December 2007 - 10:56

    Elien:

    He Meisje,,
    Nou nog eventjes en dan gaat het gebeure,! Ik zal vaak op je site kijke en een berichtje voor je achter laten! Ga jullie wel misse hoor:(! Kunne we niet meer ff gaan feeste..:P hihi
    Kusjee

  • 04 Januari 2008 - 10:40

    Nicole:

    heyy lissy!:)

    heel veel suc6 in suriname
    k hoop dat je daar een leuke tijd hebt daaro;)

    xx
    Nicole

  • 04 Januari 2008 - 11:14

    Daphne:

    Heey schatje!!

    Nog maar 18 daagjes! T schiet nou wel erg op he! Haha.. We gaan dr een top tijd van maken! ;)

    Heb dr veel zin in om met jullie heen te gaan! :D

    Dikke Kus
    XXX

  • 19 Januari 2008 - 14:00

    Jos En Els:

    Hoi Lissy
    nog maar 5 dagen en het is zover
    We zijn erg benieuwd naar je verhalen en wensen je een goede reis en heel veel succes daar in Paramaribo
    Els en Jos Joosten

  • 19 Januari 2008 - 14:24

    Michelle:

    Aaahh nog maar een paar dagen!!
    Spannend!!
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lissy

Zoals jullie allemaal wel weten,, Ga ik 4 maandjes stage lopen in een ziekenhuis in Suriname :D,, In de stad Paramaribo,, Omdat ik best lang weg ben,, En jullie allemaal een beetje op de hoogte wil houden van alles,, Heb ik deze site,,

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 22377

Voorgaande reizen:

23 Januari 2008 - 01 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: