De laatste weken/dagen_ - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Lissy Veld - WaarBenJij.nu De laatste weken/dagen_ - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Lissy Veld - WaarBenJij.nu

De laatste weken/dagen_

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lissy

21 Januari 2008 | Nederland, Hoorn

Hoi lieve allemaal,

Het gaat nu allemaal wel heel erg snel.. Maar….
Ik kan het natuurlijk niet maken om woensdag weg te gaan zonder nog even een berichtje achter te laten..

Maarja.. ..
Wat ik nu allemaal moet schrijven weet ik eigenlijk ook niet.. :P.. Haha..

Ik heb:
- Inmiddels 4 vaccinaties gehaald, Aii, flinke spierpijn de volgende dag..
- Mijn visum aangevraagd + opgehaald..
- Mrsa-test gedaan, deze waren gelukkig allemaal negatief.. :)..
- Mijn laatste stagedagen gewerkt, Erg jammer dat ik daar nu weg ben hoor.. .. Mja..
- Een leuk avondje gehad en lekker gegeten met mijn collega’s-vriendinnen bij Bar&Boos..
- Veel plezier gehad, tijdens de laatste keren uitgaan..
- Een super leuke dag gehad in Scheveningen en ‘s avonds naar de musical Tarzan geweest.. Dit was echt TOP..
- Een leuke dag gehad in Liessel en Eindhoven.. Super bedankt voor mijn vette tas Wilem..!
- Een hele leuke kerst en oud&nieuw gehad………….
- Een doos gevuld met : handdoeken, beddengoed, schoenen, ziekenhuisuniformen, shampoo, bodylotion en dat soort dingen.. Deze doos is nu op weg naar Suriname..
- Een leuke dag gehad met Marit in Haarlem.. :)..
- Heerlijk gegeten met Rob en Jitske.. :)..
- Leuke ‘film’-avondjes gehad.. ;)..
- Gezellig met mijn zusje op de bank gezeten!! (zegt Bibi zelf :P)
- Mijn stage-opdrachten van school gekregen en doorgesproken :S.. Pff.. Dit wordt nog wat….
- Heel veel overleg gehad met Daphne en Nori.. En nu maar hopen dat we alles goed geregeld hebben meiden ;)..
- Mijn koffer en handbagagetas nu bijna helemaal gevuld.. En weetje wat leuk is.. Wat betreft het gewicht, mag er nog veel meer in.. Dus ga maar ff kijken wat ik allemaal nog mee neem ;)..
- De laatste dagen toch wat minder lekker geslapen, het komt nu allemaal wel erg dichtbij.. Dan lig ik in bed en dan denk ik.. Pff waar ben ik aan begonnen, straks zoo lang niet thuis, weg van familie, vrienden en vriendinnen.. Maar daarna denk ik alweer snel.. Owneej.. Dit wordt onwijs gaaf..!! En ik ga ervan genieten.. Want voor ik het weet ben ik weer thuis..
- Een super leuk weekend gehad:… Kai zijn verjaardagsfeest.. En natuurlijk mijn eigen afscheidsfeestje..
Dit vond ik echt een gezellige middag/avond.. Super bedankt voor de mooie/leuke kadootjes.. * Jeroen, Martijn en Sebas -> Jullie t-shirt doe ik aan he ;).. Echt een VET kadoo..
* Jitske, Marit, Michelle, Linda, Ashley, Els, Lars en Richard.. Ik ben erg benieuwd naar het kadoo van jullie..
* De rest natuurlijk super bedankt dat jullie er waren :D Dit heeft me goed gedaan (A)..
* En voor degene die er niet waren… Bedankt voor alle lieve woordjes, smsjes, mailtjes en kaartjes..
* En degene die ik niet mag vergeten.. Mijn ouders.. Pap en Mam.. Heel erg bedankt voor alles..!!
Uhmm ja.. Ik denk dat ik nu alles wel heb gehad.. :P Haha.. Anders hoor ik het wel..

Ik vlieg dus woensdag 23jan naar Parmaribo.. Ik vlieg om +/- 12.00uur.. En zal om +/- 07.00uur van huis vertrekken..
Het is ongeveer 10uur vliegen en het is daar ongeveer 4uur vroeger.. Dus als ik daar aankom zal het ongeveer 18.00uur zijn..

Ik ga daar 4 maanden slapen in een studentenhuis.. Er zijn in ieder geval 2 internetverbindingen.. Dus zal af en toe op msn zijn.. Ook heb ik zelf al Skype geiinstalleerd.. Dat moeten jullie ook ff doen hoor.. :P.. Dan kan ik ff gezellig met jullie babbelen.. En als jullie een webcam hebben, jullie ook ff zien.. :D..

Ik ga daar in het Acedemische ziekenhuis van Paramaribo stagelopen (www.AZP.sr).. Van maandag t/m donderdag.. Van 07.00uur tot 15.00uur.. Hier gaan we dan heen op onze gehuurde fiets we moeten wel 25min fietsen.. aiaiai.. Haha..

Mijn mobieltje zal ik op schiphol afgeven aan mijn moeder.. Dus tot dan kan ik nog smsjes of telefoontjes ontvangen.. Ik neem een oud mobieltje mee, en koop daar een simkaartje.. Ik zal mijn nummer dan nog wel even doorgeven.. Maar ik denk dat het makkelijker is om te contacten via msn, mail en of skype.. :)..

Owja.. Wat voor jullie misschien nog leuk is…is.... Natuurlijk mijn adres daar.. (want ik verwacht af en toe wel een kaartje ofzo :P)

Lissy Veld
Mozartstraat 89
Paramaribo
Suriname

Dit is het laatste berichtje vanuit Nederland.. De volgende berichtjes die ik schrijf zal ik schrijven in het warme Suriname.. :D..

Nogmaals Super Bedankt.. En Ga Jullie Allemaal Missen..!!

Dikke Kus..

  • 21 Januari 2008 - 20:08

    Maartje:

    Lieve Lissy,
    Ik wil je echt gigantisch veel plezier wensen in Suriname! Echt geweldig dat jullie deze grote uitdaging aan gaan! Heb daar erg veel bewondering voor.
    Ik ga jullie die 4 maanden lekker stalken :P
    Dikke kus!

  • 21 Januari 2008 - 20:59

    Willem (HC):

    ey lissytje,,,
    veel plezier daar in het buitenland(A) haha
    na de stage doen we xtje wat afspreken okej?
    kusjes willem

  • 22 Januari 2008 - 07:50

    Irma:

    Hoi Lissy,

    Onwijs veel plezier in Suriname.
    Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie verhalen........

    Groet,
    Irma Huisman.

    Enne succes met jullie opdrachten.

  • 22 Januari 2008 - 15:27

    Marja:

    goede reis gewenst!!!!!!

  • 22 Januari 2008 - 16:12

    Maritjeuh:

    Heeeeeeeey lisss!!
    Jeah, ik sta ook genoemd in je bericht:) vond het ook super leuk en afgelopen weekend ooK!! We hebben er wat gezelligs van gemaakt!!!!!!
    Ik wens je superrr veel plzier daar in Suriname... Geniet er vooral van, want het is iddd voorbij voor je t weet!!
    Ik vind het echt top dat je de stap neemt om zoiets te doen!!!
    Zie je vanavond nog ff en.. GA JE MISSENN!!!
    toedeloee
    (K) xxxx Marit

  • 22 Januari 2008 - 16:48

    Dominique:

    Heej Lis, Daphne en Nori.

    Nou meiden heeel veeel suc6 met jullie stage in het buitenland!!!
    Lijkt me spannend voor jullie!!

    Groetje Dominique

  • 22 Januari 2008 - 17:50

    *jitske*:

    Hey meis

    Echt heel veel plezier. En geniet er van :) En we halen als in over 4maanden, en we houden elkaar op de hoogte ;)
    Ik ZAL je MISSEN

    Dikke Kus en Knuffel
    Jitske

  • 22 Januari 2008 - 20:18

    Yvonne Ha:P:

    Hee lissy!!:)
    Jij ook heel veel plezier in Suriname!:D Echt leuk hoor voor jullie en idd je gaat het vast SUPER leuk krijgen daar!
    Nou meid succes en doe voorzichtig he!;)

    Xxx(K)

  • 22 Januari 2008 - 20:22

    Lisa:

    Hai Lissy,

    Heel veel plezier en succes in Suriame! Geniet ervan, ik ben benieuwd naar je verhalen!

    Liefs, Lisa

  • 23 Januari 2008 - 10:06

    Elien:

    he wijffie,,
    Geniet ervan he!?
    Komt echt helemaal goed!
    Succes met de vliegreis..
    Dikke kkuks elien

  • 23 Januari 2008 - 18:05

    Papa,bibi, Kai,mama:

    Lieve Lis,
    We hebben je lieve briefje net gelezen...Wij gaan jou ook ontzettend missen maar vinden het heel tof dat je dit doet en we weten zeker dat het gaat lukken. We zagen op internet dat je om 12.44u de lucht bent ingegaan.We zijn benieuwd hoe lang je er nou uiteindelijk over hebt gedaan
    Hele dikke zoen!!

  • 23 Januari 2008 - 22:11

    Maritjeuh:

    oooooooooooooooooooooo lisssss wanneer kom je terug?!?!?!?!!?!???!?!?!?:P
    haha (grapje)
    Meid, als het goed is zit je nu lkkr in suriname:) Ben zo benieuwd naar je eerste indrukken!!!!
    Heb aan je ged8 hoor toen je de lucht in ging!!
    Denk aan onsi!!;) (hehe)
    Kusssss

  • 24 Januari 2008 - 05:30

    Jolien:

    Hee meid,
    Hopelijk hebben jullie een goede vlucht gehad!
    Heel veel plezier en succes. Ik zal jullie volgen via de site's!

    Kus, Jool

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lissy

Zoals jullie allemaal wel weten,, Ga ik 4 maandjes stage lopen in een ziekenhuis in Suriname :D,, In de stad Paramaribo,, Omdat ik best lang weg ben,, En jullie allemaal een beetje op de hoogte wil houden van alles,, Heb ik deze site,,

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 22377

Voorgaande reizen:

23 Januari 2008 - 01 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: