Nog 1 maandje_ - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lissy Veld - WaarBenJij.nu Nog 1 maandje_ - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lissy Veld - WaarBenJij.nu

Nog 1 maandje_

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lissy

04 Mei 2008 | Suriname, Paramaribo

28-04-08 t/m 04-05-08

Lieve allemaal,
Daar ben ik weer :P Haha..
Hoe is het met jullie? Hier gaat het goed.. Het weer is heel erg wisselend.. Het ene moment schijnt de zon.. En voor je het weet regent het weer.. Mja.. Het is niet anders..

Op stage gaat het ook nog steeds goed.. Er wordt steeds aan me gevraagd hoelang ik er nog ben.. En dan zeggen ze dat ze het jammer vinden dat ik weg moet.. Dat vind ik eigenlijk wel leuk om te horen.. Want dat betekend wel dat ze tevreden over me zijn.. :P Haha..
Ik zal de stage hier ook erg gaan missen.. Al die lieve kindjes en leuke collega’s.. Mja.. Over 4 weken weer thuis zijn is ook wel weer een fijn idee.. Het blijft een dubbel gevoel..

Met mijn opdrachten gaat het goed.. Opdracht 3 & 4 zijn eindelijk afgetekend.. :).. En opdracht 2 gaan we volgende week inleveren.. Dus dan zijn we als het goed is klaar :D..

Verder heb ik de afgelopen week best leuke dingen gedaan na stage..
Maandag onze vaste sportavond natuurlijk :P

Dinsdagavond zijn we uiteten geweest met Willemijn en Ingrid (2 meiden die ook stage lopen in het ziekenhuis) We hebben gegeten bij het pannenkoekenhuis.. Was erg lekker en gezellig.. Daarna hebben we nog even gezellig wat gedronken bij ’t vat..
Dinsdag op woensdag was het natuurlijk koninginnenacht.. Helaas konden wij dit niet vieren want we moesten woensdag gewoon weer stage lopen..

Woensdag was het natuurlijk Koninginnedag.. hebben jullie het in NL nog leuk gehad?
Om 19.00uur hier was het 00.00uur bij jullie.. Toen heb ik me moeder nog even gebeld om een liedje voor haar te zingen :D.. Want 1 mei was ze jarig..
Hier was het wel gezellig.. Woensdagavond zijn we eerst naar Zuz&Zo gegaan.. Hier kon je Hollandse stamppotten eten.. Ik nam lekker eigenwijs pasta.. Want met dit weer hoef ik geen stamppot natuurlijk :P.. Daarna hebben we nog even wat gedronken bij La Caff.. Rond 23.00uur zijn we naar hotel Torarica gegaan.. Hier was een Oranjefeest met de Hermeshouseband.. Dit was echt VET.. Daphne en ik konden even helemaal uit ons dak gaan :D.. En we staan nog op de foto met het leukste bandlid (A).. haha.. Na dit feest zijn we nog even naar Lindeboom geweest.. Hier was ook een oranjefeestj aan de gang met surinaamse artiesten.. Dit was nog wel even leuk als afsluiting :P Haha..

Donderdag was het 1 mei.. Hier een nationale vrije dag.. ‘de dag van de arbeid’.. Wij waren dus ook vrij.. Ik heb heerlijk uitgeslapen.. Daarna niet heel veel meer gedaan.. Savonds hebben we samen met Suzanne gegeten bij t Vat.. Daarna een beetje optijd naar bed.. Want vrijdag moesten we wel gewoon werken..

Vrijdagavond hebben we lekker gegeten bij Mirosso.. Owww het eten daar is zooo lekker.. Daar kan ik elke dag wel eten.. hmm.. Na het eten zijn we naar de beurs geweest.. Er was hier van woensdag t/m zondag een beurs.. (de 3in1 beurs).. Dit was net zoiets als de huishoudbeurs alleen dan veel kleiner :P haha.. Maar was wel even leuk om te kijken.. Daarna hebben we nog gezellig wat gedronken bij La Caff..

Zaterdagochtend zijn we met Suzanne naar de stad geweest met de bus.. Nog even wat souvenirtjes gekocht.. Daarna mijn was maar weer eens gedaan.. Pff dat blijft toch een rotklus.. Verder heb ik lekker uitgerust.. Helaas was het niet zo heel mooi weer.. ’S avonds hebben we lekker gegeten bij Zuz&Zo.. En daarna weer gezellig bij La Caff geweest.. haha.. We moeten natuurlijk nog wel even genieten de laatste weekenden.. :P haha..

Zondag weer lekker uitgeslapen.. Smorgens even lekker in de zon gelegen.. Totdat het begon te regenen .. Daarna heerlijk ‘niks’ gedaan..
Om 15.00uur waren we even 2 minuten stil.. Het was natuurlijk dodenherdenking.. En ik vond wel dat wij daar ook even bij stil mochten staan..
Vnvnd gaan we eten bij de chinees.. En dan is er weer 1 week voorbij..

Ik vind het trouwens nog steeds wel goed van mezelf dat ik iedere week trouw een verhaal schrijf :P.. Maar het valt me van jullie wel een beetje tegen hoor.. haha.. Waar blijven al mijn berichtjes nou?! :P Haha.. Ik vind het zo leuk om die te krijgen (A).. Haha..

Nja.. Ik heb eigenlijk niet meer zoveel te vertellen.. Dus ik zal mijn verhaal weer afsluiten :P..

Ik spreek jullie snel weer..

Tot over 4 weken :D..

Veel liefs..

  • 04 Mei 2008 - 20:17

    Nancy:

    hallo lissy wat een leuke foto's weer jij staat er leuk op met jou 2 vriendinnen en een jongen van de band en nog de laatste maanden wat gaat het hard lissy nog veel succes met alles groetjes van nancy

  • 04 Mei 2008 - 21:29

    Marit:

    Hallo!!!
    Natuurlijk vind ik het super van je dat je elke week een berichtje schrijft.. daarom schrijf ik ook deze keer weer even trouw wat terug!!
    Hier iddd koninginnendag gevierd..! Was in a'dam bij frank met linda en michelle.. en t was echt superrrrrr leuk.. maaaar dat wist je al omdat k je al ff heb gesproken op msn.. heeeeeeeeel ff.. maargoed.. de details volgen als je thuis bent of op msn goed?? Kijk maar ff op mn hyves daar staan een paar foto's!
    Gelukkig hebben jullie het ook nog een beetje kunnen vieren!!!!!

    Gister naar kermis wognum geweest (jaja;))... airco hebben ze nog niet uitgevonden in wognum:S:)(het was echt TE warm) maar verder wel ergg gezellig!!
    Lis, nog een maandje!! Geniet geniet en geniet.. want je bent echt zo weer thuis! Zie dr naar uit om je weer ff in real life te zien:)
    K gaa nu lkkr te bed!!
    Spreek je snel meis!
    Kussss Liefsszz

  • 05 Mei 2008 - 08:34

    Michelle:

    Hi meis!
    Wat gaat de tijd snel zeg! Echt niet normaal! Super dat je weer een verhaal op je site hebt gezet!
    Koninginnedag daar klinkt ook erg gezellig:D Je hebt van marit al gehoord hoe wij het gehad hebben. Ik hoop dat het je laatste weekjes nog lekker weer wordt/blijft, hier is het nu heerlijk warm! Verder gaat alles goed hier!
    Succes weer deze week en tot snel!
    Liefs Michelle

  • 05 Mei 2008 - 12:42

    Irma:

    Lekker dat je opdracht 3 en 4 af hebt.
    Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen.

  • 05 Mei 2008 - 20:21

    Mama:

    Hoi lieve LIs,
    Ik schrok wel even van de telefoon hoor! (ik was net in diepe slaap) Maar wat was het leuk dat zingen voor mij! Jet, Hans, Skip, Jens en Tess belden ook om mij toe te zingen en ze dachten natuurlijk dat zij de eersten waren... Ik heb een hele leuke verjaardag gehad, maar ik heb je wel gemist!
    Nu geniet ik erg van de vakantie en het mooie weer, al is het wel stil thuis.
    Papa en ik zijn zondag voor het eerst weer naar het strand geweest. Het was zalig.. hoop dat het er van de week nog een keer van komt.
    Aankomende zondag hebben we alweer de 4e Veldjesdag, hopelijk is het dan nog zulk lekker weer.
    Nou LIs ik spreek je snel weer, dikke zoen!
    ps Daphne en jij zien er goed uit, het was daar zeker wel warm?

  • 05 Mei 2008 - 21:53

    Richard:

    Nou ook nog even berichtje van mij! ik vind het inderdaad ook knap stug elke week een berichtje! maar wel gezellig hoor, en zo te zien vermaak je je ook nog prima! nou ik spreek je heeeel snel weer!
    Veel plezier!

    xxx
    Richard

  • 06 Mei 2008 - 15:47

    Nicole:

    Heey meiden!

    Ik typ even een algemeen berichtje hoor! dus dit is voor Lissy, daphne en nori!
    Ik hoop dat jullie het niet erg vinden!
    Elke keer is het weer leuk om wat van jullie te horen!
    Jullie hebben ondanks jullie niet vrij waren met koninginnendag toch een leuke week gehad!
    Is het in Suriname normaal dat je om 15.00 uur 2 minuten stil bent voor de dodenherdenking? Of hebben jullie die 2 minuten zelf ingelast?
    Ik heb heerlijk 2 dagen vrij gehad, waarvan 2 hele mooie dagen met een blauwe lucht en een stralende zon! Morgen weer te werk helaas met dit mooie weer!
    Wat gaat de tijd hard voorbij. vier en een halve maand zit er al weer bijna op voor jullie!
    Het lijkt mij ook een erg dubbel gevoel, ene kant jammer dat je weer weg gaat en aan de andere kant weer heerlijk om lekker naar huis te gaan!!
    Nou meiden geniet er nog lekker van! hoop dat jullie nog heerlijk weer krijgen! Niet te bruin worden he!! maar aan de foto's te zien zijn jullie dat al!!

    Tot snel!

    Liefs xx Nicole

  • 07 Mei 2008 - 12:54

    Els Joosten:

    He Lis als jij daar eens voor vast gaat werken dan kunnen wij bij jouw op vakantie komen en dan ben jij onze reisleidster want wat heb je er al veel meegemaakt.
    Geniet er maar van en veel succes met je opdrachten

    els

  • 08 Mei 2008 - 15:13

    Eline:

    Hee Meis,,
    Echt super elke keer die verhalen en die foto's erbij:)!
    Zeer leuk om te lezen!
    Nu schiet de tijd echt wel op! Wel fijn weer om naar huis te gaan zeker?
    KUnne we weer baatnjes zwemme haha
    Nou zie je snel en succes nog even

    DIkke kus

  • 13 Mei 2008 - 18:03

    Marit:

    owowowowwowow nog ongeveer 2,5 week!!!
    Komt nu wel dichtbij hoor!! Ben al aan het aftellen!! Hoop dat je wel weer zin hebt om hierheen te komen:):) hahaha
    tot over 2,5 week!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lissy

Zoals jullie allemaal wel weten,, Ga ik 4 maandjes stage lopen in een ziekenhuis in Suriname :D,, In de stad Paramaribo,, Omdat ik best lang weg ben,, En jullie allemaal een beetje op de hoogte wil houden van alles,, Heb ik deze site,,

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 22225

Voorgaande reizen:

23 Januari 2008 - 01 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: