Het aftellen is begonnen_ - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lissy Veld - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen_ - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lissy Veld - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen_

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lissy

29 April 2008 | Suriname, Paramaribo

21-04-08 t/m 27-04-08

Lieve allemaal,
Hier weer even een berichtje over afgelopen week..
Deze keer heb ik echt niet zo heel veel te vertellen :P.. Dus het wordt een kort berichtje..

Afgelopen week gewoon stage gelopen.. Ik heb het nog steeds onwijs naar mijn zin daar.. En zij zijn ook erg tevreden.. Dus dat maakt het allemaal nog leuker.. :D..
Mijn opdrachten heb ik inmiddels uitgeprint en ingeleverd.. Dus aankomende week hoop ik het afgetekend terug te krijgen..

Verder hadden we onze sportavondjes..
Donderdag hadden we onze presentatie van opdracht 2.. Dit was erg spannend.. Maar ging erg goed :D.. We kregen dan ook alleen maar positieve reacties..

Vrijdagavond hebben we gezellig een filmpje gekeken.. Daphne en ik wilde daarna nog naar La Caff gaan.. Maar we waren toch wel moe..

Zaterdag ben ik met Nienke naar de stad geweest.. Dit was erg gezellig.. Maar wel heel erg warm..
We gingen met de bus.. Dit was echt ideaal.. Ze kennen hier namelijk niet echt bushaltes.. Dus als je gewoon langs de weg gaat staan en je hand opsteekt.. Dan stopt de bus voor je en mag je instappen..
Als de bus dan helemaal vol is.. Dan gaat de deur dicht en rijdt de bus door..
Ik heb leuke souvenirtjes gekocht (A).. En mezelf een klein beetje verwend... Haha..
Ik wil ook mijn haar hier nog in laten vlechten met nephaar.. Dus daar waren Nienke en ik ook nog naar opzoek geweest.. Helaas was dit niet gelukt.. Dus volgende week nog even verder zoeken.. Want het moet er wel zijn..
Zaterdagavond hebben Daphne en ik gezellig gegeten bij t Vat.. Samen met Nienke, Fleur en Suzanne..
Daarna zijn we nog even bij La Caff geweest.. Helaas was het hier erg rustig.. Dus ik lag om 02.30 weer in mijn bed..

Zondag was ik helaas weer vroeg wakker :S.. (07.30uur ) ben toen maar wel blijven liggen tot een uur of 10.. Daarna hebben we aan opdr.2 gezeten.. Deze is nu bijna klaar.. :)
Dus als die helemaal afgetekend is.. En ik mijn andere opdrachten ook terug heb.. Dan ben ik lekker klaar :D.. En kan ik de laatste weken nog extra genieten..
Zondagmiddag heb ik nog even lekker in de zon gelegen.. En ‘s avonds hebben we samen met Nienke, Suzanne en Fleur gegeten bij de waag.. Dit was de laatste avond van fleur..
Bij de waag heb ik erg lekker gegeten.. Daarna hebben we nog gezellig wat gedronken bij t Vat..

En nu is de nieuwe week alweer begonnen.. :P.. Het aftellen is nu echt begonnen..
Nog 5 weken en dan ben ik alweer thuis.. Raar hoor..

Owja.. Over het weer.. Het is nu echt heel wisselend.. Dan schijnt de zon.. En dan regent het ineens weer heel hard.. Ze zeggen dan ook dat de grote regentijd is begonnen.. Mja..
Zolang ik de laatste 5 weken af en toe nog kan genieten van een lekker zonnetje.. Dan vind ik het goed..

Nou.. jullie zijn zo wel weer op de hoogte ;).. Ik spreek jullie snel weer..
En ik kijk uit naar jullie reacties :D..

Dikke (K).. veel Liefs..

  • 29 April 2008 - 19:26

    Marit:

    Wat een eer de eerste reactie te mogen schrijven!! Wat lekker dat je je opdrachten zowat af hebt!! Dat geeft echt een goed gevoel denk ik!
    Ik ben zelf net weer trg van Texel.. Was gezellig die paar dagen!! Even nieuwe slippers, bikini, korte broek, tas (een hele gave!!) en shirtje gekocht, duss laat de zomer maar komen!!JUUH:)
    Nu dus weer thuis en morgen koninginnendag! Samen met Linda en Michelle naar A'dam:) Doen ze daar ook aan koninginnendag?? Ik zag wel ergens op hyves dat er een koninginnendagfeest was bij jullie?? Njaa veel plzier maar weer! Hoop je snel weer effe op msn te spreken....!:)

    Kusss Marit

    Nog 5 weken....>>!!!!

  • 30 April 2008 - 10:23

    Ien:

    Lieve Lis, eindelijk heb ik alles weer eens bijgelezen en ik vind het helemaal fantastisch wat jij/jullie allemaal meemaken. Heb je onze kaart eigenlijk ook nog gekregen??? Vandaag is het hier koninginnedag en zo maar eens even kijken. Je broer zag ik al met een hele groep bij de bushalte en Sammie is ook al de hort op. Je foto's zijn echt prachtig, vooral die laatste met schildpadden en Papillon (da's trouwens een heel mooi boek om eens te lezen) Morgen gezellig naar je moeder op verjaardag. Nog een vraag; wat betekent die P achter de zinnen van je verslag? Misschien een beetje blond, maar toch nieuwsgierig :) Nog heel veel plezier en zal nog wat vaker meelen, liefs Ien XXX

  • 03 Mei 2008 - 16:26

    Els Joosten:

    ook al zitten we aan de andere kant van de wereld we houden je berichten toch bij<; ik vind dit erg leuk. we zitten nu in tunesie en het is hier erg warm
    geniet de laatste weken maar goed

  • 06 Mei 2008 - 13:39

    Jos:

    Hoi Lis
    in nederland schijnt de zon dus als dat maandje voorbij is dan wacht hier het mooie weer op je, lekker bruin dus gewoon verder kleuren.
    We zijn net terug uit Tunesie en na een dag reizen, rondhangen op een vliegveld, wachten en wachten zijn we weer terug in Liessel en kunnen we weer aan de slag.

    Super dat ze erg tevreden zijn over je stage, had ik ook niet anders verwacht hoor!!
    Nu je werkstukken en rapporten nog afhandelen en heb je een flinke klus geklaard en ben je een enorme ervaring rijker.

    Groetjes Jos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lissy

Zoals jullie allemaal wel weten,, Ga ik 4 maandjes stage lopen in een ziekenhuis in Suriname :D,, In de stad Paramaribo,, Omdat ik best lang weg ben,, En jullie allemaal een beetje op de hoogte wil houden van alles,, Heb ik deze site,,

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 22231

Voorgaande reizen:

23 Januari 2008 - 01 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: