:D_ - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lissy Veld - WaarBenJij.nu :D_ - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lissy Veld - WaarBenJij.nu

:D_

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lissy

07 April 2008 | Suriname, Paramaribo

31-03-08 t/m 06-04-08

HoiHoi Allemaal,

Hoe gaat het met jullie? Hier gaat het goed..
Het zonnetje schijnt nog steeds :).. En hoop dat hij dat nog blijft doen tot 31 mei.. Dan zal ik hem daarna voor jullie mee naar nederland nemen ;)..
Want ik hoorde dat het bij jullie nog steeds koud is :S..

De afgelopen week weer druk bezig geweest met stage en opdrachten..
Maandag en donderdag weer lekker gesport..
Door de week hebben we veel zelf gekookt.. Dit was erg lekker..

Vrijdag waren we uitgenodigd bij Andres.. Een surinaamse jongen.. Hij zou voor ons gaan koken..
Wij hebben toen ‘s middags de boodschapjes gehaald.. Om ongeveer 20.00uur moesten we bij hem zijn.. Dit was erg gezellig.. En het eten was echt TOP :)..
Ik heb stiekem een beetje meegekeken in de keuken.. :P Dus ik ga het ook eens proberen.. haha..

Gister (zaterdag) hebben we smiddags heerlijk gegeten bij Zuz&Zo samen met Joey en Ties..
‘S avonds hebben we bij Sarina gegeten.. Echt heerlijk :).. We hadden een rijsttafel voor 2 personen.. En we hebben er met 4 personen heerlijk van kunnen eten..
Daarna zijn we nog gezellig naar La Caff gegaan.. Lekker op het terrasje gezeten en daarna nog even lekker gedanst.. (A)..

Vandaag (zondag) heb ik niet veel gedaan.. Ik heb heerlijk in de zon gelegen.. Wel weer een beetje verbrand.. Mja.. dat is morgen weer bruin :P.. Hehe..

Morgen gaat de hartmissie beginnen.. Ik ben erg benieuwd hoe het is..
En zijn Nederlandse artsen en ic-verpleegkundigen overgekomen om dit project te lijden.. Echt leuk..!
Jullie horen in het volgende berichtje wel hoe de eerste week was ;)..

Ik denk dat dit het wel weer zo’n beetje was.. Ik heb niet zo heel veel gedaan.. :P

Trouwens.. Wat ik volgens mij nog niet verteld had.. Is dat als ik me hier voorstel als Lissy.. Ze altijd moeten lachen :P Haha.. Dit omdat Lesi, Lui is in het surinaams.. Maar dit spreek je dus uit als lissy.. haha..

Dikke kus_

ps.. Super lief weer die reacties.. Ik verwacht ze hieronder ook weer he ;).. haha..

  • 07 April 2008 - 07:36

    Marit:

    Hee Luiwammes;)
    Ik hou het ff kort, want ik ben op school en mn les gaat zo beginnen!!
    Ik wilde je veel suc6 en plezier wensen met de hartmissie:) Erg leerzaam denk k!
    Enne, mooi dat de zon weer schijnt:) Bij ons was t van t weekend weer eens zonnig, maar nu kijk ik uit t raam en zie ik alleen maar wolken, wolken en wolken.. helaaaaas!!
    Nou tot snel
    Kusss Marit

  • 07 April 2008 - 08:47

    Els Joosten:

    He Lis
    zodra je thuis bent moet je maar eens bij ons komen koken want het klinkt erg goed.Geniet er nog maar van.

    els

  • 07 April 2008 - 09:02

    Marjon Joosten:

    Hoi Lissy!

    Van Els hoorde ik dat je een site had. Dus even kijken natuurlijk! Het ziet er allemaal geweldig uit! Jij beleeft nog eens wat! Super!
    Geniet ervan!

    Groetjes uit Liessel,
    Frank, Marjon, Rinske, Hilke en Tijn.

  • 07 April 2008 - 09:56

    Richard:

    Dat is je geraden dat je de zon zometeen meeneemt :P! nahja we spreken elkaar snel weer, Succes bij de hartmissie enne goed opletten he! ;)

    dikke kus!
    Richard


  • 07 April 2008 - 12:54

    Jos:

    Hoi Lis
    sjonge wat lekker dat het warm en zonnig is, hier blijft de kou overheersen en winterse buien erbij dusss minder.
    Wat lekker dat je de Surinaamse keuken leert kennen, wel aan de lijn denken he hahahaha
    Groetjes jos

  • 07 April 2008 - 14:01

    Michelle:

    Heej!
    Volgens mij moet jij straks echt afkicken van al dat lekkere eten daar! Als je nou goed oefent kan je het voor ons ook een keer proberen;)
    Succes op de hartmissie!!
    Kus Michelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lissy

Zoals jullie allemaal wel weten,, Ga ik 4 maandjes stage lopen in een ziekenhuis in Suriname :D,, In de stad Paramaribo,, Omdat ik best lang weg ben,, En jullie allemaal een beetje op de hoogte wil houden van alles,, Heb ik deze site,,

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 22190

Voorgaande reizen:

23 Januari 2008 - 01 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: